Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

1 Obecná ustanovení

1.1 Poskytovatelem služeb www.vyzivahronova.cz, je Monika Hronová se sídlem Medlov 102, 664 66, Medlov, IČ: 22012095, zapsána pod MÚ Židlochovice, jednající v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen “Poradkyně”)

1.2 Kupující je fyzická či právnická osoba, která uhradila objednávku online produktu z webových stránek Poradkyně (dále jen „Klient”)

2 Předmět služby

2.1 Předmětem služby je právo Klienta získat vybranou službu poradenství uvedenou na webových stránkách Poradkyně (dále jen „služby“) v oblasti výživy. Veškeré informace jsou pouze doporučením, radou.

3 Rozsah služby

3.1 Uhrazením ceny služby získává Klient právo na zaslání služby na emailovou adresu, případně konzultaci přes zvolený komunikační nástroj

4 Práva a povinnosti Klienta

4.1 Klient je povinen uhradit jednorázově a bez prodlení cenu online služby stanovenou na webových stránkách Poradkyně, a to bankovním převodem na účet uvedený ve faktuře.

4.2 Klient má právo využívat objednaných služeb.


4.3 Klient se zavazuje dodržovat pravidla uvedená v článku 10 – Ochrana autorských práv. Klient souhlasí s tím, že obdržený plán či další dokumentace, včetně doplňkových materiálů je autorské dílo a nesmí ho dále zveřejňovat a šířit.

4.4 Poradkyně není povina přijmout objednávku, pokud:

•Klient již dříve neplnil své povinnosti 

•Klient trpí onemocněním zažívacího traktu (spadá pod lékaře)

4.5 Klient si je vědom, že služby poradenství z hlediska výživy nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud zdravotní stav Klienta vyžaduje zvláštní výživová opatření nebo existují nějaké zdravotní problémy, je povinen se poradit o čerpání služeb se svým lékařem a je povinen informovat Poradkyni.

5 Objednávka

5.1 Klient prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi týkajících se Služeb na webové stránce Poradkyně. Klient objednává Služby prostřednictvím e-mailu Poradkyně vyzivahronova@seznam.cz. Odeslaná objednávka je právně závazná. Poradkyně se zavazuje poskytnout Klientovi předmět koupě – služby. Klient se zavazuje uhradit kupní cenu uvedenou ke dni objednávky na webových stránkách www.vyzivahronova.cz. Klient odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky, zveřejněné na webových stránkách Poradkyně, jsou součástí kupní smlouvy, která je uzavřena odesláním objednávky.

5.2 V případě poskytnutí služeb (mimo konzultací) je Klientovi zaslán vstupní dotazník a záznam stravování, což je nezbytné pro tvorbu plánu. Smlouva nabývá platnosti potvrzením přijetí objednávky ze strany Poradkyně.

5.3 Přestože Poradkyně poskytuje Služby v souladu s jejím vzděláním a nejlepším vědomím, které jsou v souladu s vědeckými poznatky, není možné zaručit, že bude přesně dosaženo požadovaného výsledku. Poradkyně tak není zodpovědná za úspěch/neúspěch Klienta. To závisí na mnoha faktorech, které nejsou a nemohou být pod  kontrolou Poradkyně (např. zdravotní stav, ochota a vůle Klienta dodržovat veškerá doporučení, dosavadní životní styl, pravdivost poskytovaných informací,…). 

5.4 Klient předává Poradkyni pravdivé informace o svém zdravotním stavu, užívaných lécích, stravování i pohybu. Jen díky tomu můžou služby přinést očekávaný výsledek.

6 Dodání služby

6.1. V případě objednání služeb “Jídelníček” se Poradkyně zavazuje zpracovat a doručit výživový plán nejpozději do 14 pracovních dní od vstupní konzultace a doručení vyplněného vstupního dotazníku a záznamu stravy.

6.2. Online podpora je platná od chvíle, kdy Klient obdrží plán po dobu, jaká je uvedena při objednávce Služby

6.3. Souhlasem s těmito VOP dává Klient výslovný souhlas s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Udělením souhlasu pozbývá Klient v souladu s § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Pokud nechce výše uvedený souhlas udělit, dohodne se na tomto s Poradkyní. Je však nutno brát na vědomí, že v takovém případě bude služba poskytnuta až po uplynutí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.

6.4. V případě jídelníčků se považuje smlouva ze strany Poradkyně za splněnou odesláním zpracovaného jídelníčku na e-mail Klienta a současně po uplynutí online podpory v závislosti na konkrétním typu jídelníčku. V případě online konzultace se považuje smlouva ze strany Poradkyně za splněnou po poskytnutí konzultace.

7 Kupní cena, faktura

7.1 Na webové adrese s je uvedená kupní cena služeb. Poradkyně není plátcem DPH.


7.2 Poradkyně vystaví na základě kupní smlouvy Klientovi fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení služeb. Fakturu Klient obdrží elektronickou formou na e-mailovou adresu uvedenou Klientem jako e-mail, který uvedl v objednávce jako e-mail kontaktní.

7.3 Klient nemá nárok na vrácení žádné části ceny služeb, když zcela nebo částečně nevyčerpal objednané služby (především není nárok na vrácení ceny služeb za období, kdy Klient nekomunikoval s Poradkyní a nedodržoval podmínky spolupráce), nedohodnou-li se Klient s Poradkyní jinak.

8 Způsob platby a komunikace

8.1 Způsob platby
Plateba je možná bezhotovostně na účet Poradkyně uvedeného ve faktuře.

8.2 Komunikace 
Klient bude o případných změnách kontaktován vždy minimálně 7 dní předem a to na e-mail, který uvádí při objednávce. Tím se rozumí změny, které vznikly v rámci původní dohody. V případě neočekávaných situací (hospitalizace,…) Poradkyně neprodleně informuje Klienta o aktuální situaci. Doba čerpání služeb se mu tímto prodlouží o dobu, kterou Poradkyně není k dispozici.

9 Práva a povinnosti Poradkyně


9.1 Poradkyně má poskytnut souhlas Klienta zasílat mu reklamní sdělení, a to prostřednictvím Klientem poskytnuté e-mailové adresy, přičemž Klient s tímto souhlasí. Poradkyně je povina přestat zasílat případná reklamní sdělení Klientovi v případě, že mu toto Klient sdělí e-mailem


9.2 Klient nemá v případě výpadku serveru, který není zaviněn Poradkyní, žádný nárok na finanční kompenzaci nebo vrácení zaplaceného poplatku. Poradkyně je povina vynaložit nezbytné úsilí na odstranění technických problémů serveru.

10 Reklamace, stížnosti a odstoupení od smlouvy

 10.1 Klient je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření, tj. ode dne potvrzení přijetí objednávky Poradkyní, avšak nejpozději do dne, kdy byla Poradkyni připsána na bankovní účet částka za nákup služeb. Forma odstoupení od smlouvy je buď písemná, nebo prostřednictvím e-mailu.

10.2 Klient je oprávněn uplatňovat výhrady, stížnosti a reklamace v souvislosti s poskytováním služeb (dále jen „Reklamace“) vůči Poradkyní. Reklamace se mohou týkat obsahu služeb, způsobu jejich poskytování i postupu Poradkyně. Reklamace musí být podána buď písemně, nebo prostřednictvím e-mailu.

10.3 Při vadném poskytnutí služby, tj. jejím rozporu se smlouvou, má Klient právo požadovat opravu nebo doplnění služby nebo přiměřenou slevu ze sjednané ceny služby. Nelze-li vadu odstranit, má Klient právo požadovat náhradní plnění nebo od smlouvy odstoupit. 

10.4 Vadu je nutné reklamovat, tj. vytknout a oznámit Poradkyní, bez zbytečného odkladu poté, kdy mu byla služba poskytnuta. Poradkyně je povinná rozhodnout o reklamaci služby ve lhůtě 30 dnů od přijetí reklamace.

10.5 Poradkyně provede příslušná šetření, na jejichž základě vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou nebo neoprávněnou. Pokud Poradkyně vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými odstraní nežádoucí stav a poskytne Klientovi náhradu. Náhradou se rozumí zejména nové poskytnutí původně nesprávných služeb nebo sleva z poskytovaných služeb. Pokud Poradkyně vyhodnotí reklamaci jako neoprávněnou, bez odkladu o tom Klienta informuje.

10.6 Na individuální konzultace se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy ve všech případech, kdy si Klient objednal přesný termín těchto poradenských služeb, zaplatil a nedostavil se na domluvenou konzultaci nebo se včas neomluvil alespoň 12h před termínem.

10.7 Předmětem smlouvy není dodání zboží, ale poskytovaní poradenských služeb, které nelze vzhledem ke své povaze poté, co jsou poskytnuty vrátit. Poradkyně při poskytování poradenských služeb postupuje s maximální odpovědností a s ohledem na své vzdělání. Pokud Klient není s poradenskými službami spokojen, může se rozhodnout poradenské služby dále neodebírat.

10.8 Dle ust. § 20d zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele má každý kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu s prodávajícím vzniklého z kupní smlouvy (dále jen „spor“).

10.9 Příslušným orgánem k řešení sporu je Česká obchodní inspekce (dále jen „ČOI“). Internetová adresa ČOI je www.coi.cz.

11 Ochrana autorských práv

11.1 Služby jsou autorským dílem Poradkyně a Klient souhlasí, že Poradkyně uchovává ve své databázi a databázi programu Fitlinie (program pro plánování jídelníčku) údaje vložené Klientem při objednávce služeb, a že je oprávněna tyto údaje zpracovávat pro účely obchodních vztahů s Klientem a neposkytovat je nikomu dalšímu. Tento souhlas se uděluje po celou dobu trvání obchodního vztahu s Poradkyní, nestanoví-li  zvláštní zákon lhůtu delší. Klient bere na vědomí, že má práva zakotvená v § 12 a § 21 zákona o ochraně osobních údajů.

12 Závěrečná ustanovení

12.1 Ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů


12.2 Klient byl seznámen s tím, že všechny informace poskytované v rámci služeb Poradkyně jsou určeny výhradně jako doporučení. Poradkyně neodpovídá za způsob, jakým Klienti jeho rady aplikují v praxi, a proto nepřebírá odpovědnost ani za konkrétní rozhodnutí jednotlivých Klientů a jejich případné následky. Rozhodnutí o způsobu stravování a volba životního stylu je odpovědností každého Klienta a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. Ustanovení § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, proto na právní vztahy Poradkyně a Klienta nedopadá.


12.3 Tyto Podmínky a vztah mezi Poradkyní a Klientem se řídí právním řádem České republiky.


12.4 Jakákoliv komunikace mezi Poradkyní a Klientem probíhá elektronicky emailem na adresách uvedených s této Smlouvě a objednávce Klienta (pokud není domluveni jinak)


12.5 Tyto podmínky užívání nabývají účinnosti dne 4.9.2024. Poradkyně si vyhrazuje právo tyto podmínky užívání kdykoliv změnit.

Zaplacením objednávky daného produktu na webových stránkách www.vyzivahronova.cz souhlasí Klient s níže uvedenými podmínkami a zavazuje se je dodržovat.

V Medlově 4.9.2024

Monika Hronová